måndag 20 augusti 2012

Måndag 20/8-2012 20:02

DAG: Jaha natt igen då ja, trodde idag att jag hade sovit bra men så var nog inte fallet. Somnade som jag skulle till tolv tiden och sov sedan fram till tio, trodde jag, kom upp till elva tiden och slog igång datorn. Men datorskyddet ville inte idag så jag gick upp på chatt men de hade inte tid. Så tillslut så fick jag avinstallera och ominstallera så löst det problemet. Så och jag var klar till ett tiden så jag missade romanen idag och så fick jag ett problem till med datorn. Så jag åt lunch och skulle sedan gå igång med romanen men la ner kunde inte koncentrera mig så jag la ner. Då gick jag över på att felsöka ljudsystemet. Jag laddade ner nya drivrutiner och uppdaterade men problemet gick inte bort. Jag testade med andra högtalare men inte heller detta hjälpte. Men tillslut så bytte jag baslådan och då gick det bort. Jag maila dem om detta men jag hade tur att jag inte slängde det gamla. Jag fick ett nytt för det jag hade hade missljud men jag slängde det inte så jag tog baslådan från det och så var det klart. Så inget på roman idag alls. Så sedan var klockan fyra och jag drog till träningen. Sedan hem och stretchade sedan middag hade korvpasta idag och det var rätt gott. Såg family guy när jag åt och satt ända till åtta idag igen, kanske flyttar det till 20:15 så slipper jag jäkta. Men vi får se har det så här nu så ser jag om jag måste flytta sedan. Jo så har min psoriasis blivit värre har varit bra ett långt tag sedan jag fick ny salva men inte nu mera. Nu ser det illa ut igen. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja idag så trodde jag att jag hade sovit bra kunde inte minnas att jag vaknade innan tio men så var nog fallet. För det var jävligt tungt idag att lyfta så jag måste ha sovit dåligt har inte känt av detta innan. Stretchen gick trögt med idag. Och jag fick skavsår igen så till torsdag så måste jag ta på plåster iallafall.

ROMAN: Ja satte mig idag men mer blev det inte, hade ingen lust alls idag efter dator problemen.

Ja inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: