lördag 18 augusti 2012

Lördag 18/8-2012 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja, en rätt bra natt inatt. Somnade till två tre tiden och sov sedan fram till tio tiden. Låg och degade fram till elva innan jag kom upp. Fick i mig frukosten och så gick jag loss på romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag stack till ICA för att handla lite. Men jag fick inte med mig allt som jag skulle idag, glömde träningsmaten men tog från frysen så det löste sig ändå. Så sedan hem och drog igång med middagen idag hade jag hamburgare med pommes. Såg först på en serie och sedan en film så var så där. Så sedan så drog jag i mig en mjukis som jag hoppas skall rädda magen så jag inte blir dålig om ett par dagar. Så mer? Jo jag hittade en sida idag där jag kunde kolla hur min hemsidan såg ut 2008. Det är länk här http://archive.org/index.php gå sedan in på take me back och slå in www.henrikporali.se så kommer den gamla sidan upp. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera. Jo det är ju lotto idag så jag räknar med era tummar idag ni får veta vad det gav på twitter eller så imonn på twitter eller så till måndag på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja idag blev det ingen cykel men storstretch blev av, det var varmt idag och hela stretchen gick bra idag.

ROMAN: Ja körde mina en och en halvtimme idag och det gick bra vi hoppas det går lika bra sedan med.

Nä nu är det inte mer att säga så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: