söndag 12 augusti 2012

Söndag 12/8-2012 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja glömde ta tabletterna igen kom på detta igår till två tiden då jag tog dem. Somnade sedan till tre tiden, vaknade igen till elva tiden men kom inte ur sängen förrän till efter tolv idag. Seg var jag och fick i mig frukosten och så körde jag igång med dammsugningen. Efter detta så var det hemsidan så gällde för mig. Och som jag har sagt så har jag lagt ner MixMegapol så det var bra två uppdateringar idag. Det ger 195 196 på spotify sidan och 230 231 på startsidan. La upp på twitter och facebook med idag. Sedan så körde jag igång med novellen körde den idag fram till tre tiden. Så efter detta så var det middag som gällde hade idag kotletter med klyft och pommes. Klyften var inte nog så jag tog lite pommes med idag. Såg en serie och sedan en film som var så där men gick ner. Den gick över på lunchen med så jag var klar med den till halv sju. Då satte jag mig och läste ut människohamn ett par kapitel. Så det var nog allt för idag det jo det är ju lotto med fick inget samtal igår så kanske lite har kommit in på kontot. Ni får veta på twitter eller om det inte gav nått till imonn på bloggen. Nu är jag nöjd med dagen för idag.

TRÄNING: Ja skall packa väskan idag se den är redo för träningen imonn.

NOVELL: Ja gick igenom den idag och hittade lite små fel som jag rättade till men annars är det inte så mycket att göra på den nu. Skall gå igenom den en gång till och fixa till meningarna till nästa söndag men sedan tror jag att jag är klar med den.

ROMAN: Ja vi kör igen imonn skall då köra igång med första huvudpersonen sedan blir det den andra. Som jag sa för ett tag sedan så hade jag inte tänkt mig att göra detta men det blir så ändå.

Ja inte mycket mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: