torsdag 16 augusti 2012

Torsdag 16/8-2012 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt bra sådan med, vaknade till tio tiden och var uppe på toan sedan somnade jag om fram till elva då jag gick upp. Fick i mig frukosten och satte sedan igång med romanen, körde den fram till ett. Sedan uppehåll till två och slut till tre. Så efter detta så gjorde jag inte mycket alls idag. Så mer? Jo jag stack till träningen till fyra och sedan hem stretch och så middag på det. Idag smakade det bra och jag fick ner allt med. Men jag skall ta annat till nästa vecka men jag vet inte ännu vad det blir. Får komma på det imonn hoppas jag. Såg på family guy när jag åt och satt ända till åtta innan jag diskade. Kanske tar och lägger bloggen lite senare till 20:15 nått sånt känner lite stress. Men jag väntar ett tag med det så får vi se. Jo och så vann jag inte nått igår heller, men det är ju som det burkar vara det.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra men jag fick lite skavsår idag dock inte mycket men kanske måste jag ha plåster till måndag. Jag skall se hur det ser ut till måndag och så bestämmer jag då.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag och det gick bra hoppas det fortsätter så sedan med.

Nä nu är det dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: