torsdag 2 augusti 2012

Torsdag 2/8-2012 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja, rätt okey natt inatt men ett par vak ändå. Kom till sans till elva tiden och fick då i mig frukosten. Efter detta så satte jag igång med romanen, körde den fram till ett då det var lunch sedan igen från två till tre. Efter detta så var det att vänta på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta så stack jag till träningen, utan paraply. Så när jag gick igång med löpningen så vräkte det ner, men när jag gick hem kom inte en droppe. Ibland skall man ha tur, så sedan hem och stretch och så middag på det. Såg på family guy när jag åt. Så mer? Jo jag skall skicka in till en tävling imonn tänkte jag, man kan vinna en surfplatta men man måste betala skatt på den med. Så mer? Nä inget mer idag så jag säger hej för idag. Jo jag vann inte nått igår heller men det är ju som det brukar var det.

TRÄNING: Ja det gick bra idag och jag skall till nästa vecka höja till tre minuter språng. Får vi se hur det går då, får inte upp pulsen till mer än 148 vill upp till över 150 så vi får se hur det går med det till nästa vecka.

ROMAN: Ja kom in idag på min 6e person idag har nu 11 personer kvar ja 12 med 6an.

Jaha inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: