lördag 11 augusti 2012

Lördag 11/8-2012 20:03

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt okey sådan inatt, dock sov jag inte så bra men inte så kasst så en okey natt iallafall. Så kom upp till tio tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag till halv tolv då jag gick igång med romanen. Körde idag fram till ett, då gick jag igång med träningsmaten. Tog falukorv med makaroner så idag steket jag korven så den är klar. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla lite. Sedan hem igen och idag så tänkte jag att jag skulle cykla så jag gick igång med detta sedan. Kom hem till halv fyra tiden och satte igång med storstretchen och efter detta så var det middag som gällde för mig. Idag hade jag karréer med pommes och kebabsås den röda. Såg min serie idag och sedan lite på Discovery efter detta. Så mer? Jo jag spelade tre minuter trummor idag med skulle gjort det igår men körde idag. Det gick bra så jag skall köra detta nu och sedan lägga på mer tid så jag kommer upp i flera minuter trummor sedan. Det känns bra så jag hoppas att detta skall ta bort smärtan i armbågen och så småningom så skall jag ta trum kurs med. Så mer? Nä jo det var ingen vinst igår heller på lotto om jag inte redan har sagt detta? Men idag så smäller det till det känner jag på mig eller hur? Ni får veta på twitter eller så till måndag om det inte gav nått. Om det gav lite så blir det på twitter imonn som ni ser detta.

TRÄNING: Ja idag var det äntligen dags att cykla då och jag fick gå med cykeln till Statoil för att fylla däcken sedan bar det av. Det var inte så varmt idag när jag kom in i skuggan så var det kallt. Så det var inte 20 grader varmt idag kanske 18-19. Fick gå en backe idag benen var stumma idag men det gick ändå bra idag. Dock så glömde jag vatten idag men det gick bra ändå.

ROMAN: Ja idag gick det trögt att komma igång satt en halv timme innan jag kom igång. Fick fundera ut helt nytt för att lägga till på huvudpersonerna så det tog sin lilla tid. Men det gick ändå bra idag och jag gör inte som jag hade tänkt göra men jag måste bygga på dem för de är för tunna nu. Kör igen till måndag hoppas jag har bättre fart då.

Ja inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: