tisdag 28 augusti 2012

Tisdag 28/8-2012 20:13

DAG: Jaha natt igen då ja, och en kass sådan med. Men jag somnade som jag skulle igår till ett tiden. Men vaknade sedan till sju, låg vaken till åtta då jag tog mig upp och fick i mig frukosten. Sedan till nio tiden eller mot tio så la jag mig igen fram till elva tiden. Men sov illa kasst hela tiden, men till elva var jag uppe och till tolv tänkte jag sticka till frisören men gick inte förrän till halv ett. Klippte mig och sedan till ICA för att handla lite. Fick inte så mycket idag men jag fick med mig rätt mycket godis. Så sedan såg jag på kontot att de inte hade dragit pengarna fan de skall vänta med detta kan jag inte fatta. Så nu ligger jag 1300 back men jag hoppas jag skall kunna få ihop det till nästa månad. Jag får leva illa snålt fram tills dess. Så kom hem och snickaren skall komma imonn och smörja fönstren kommer väl till sju. Jag hoppas att han kommer till tolv tiden men vi får se. Så kommer jag få teven mellan elva och sex tror jag att det var. Så sedan till halv fyra tiden så kom jag igång med middagen. Hade idag kotletter med klyft och såg mina serier när jag åt detta. Det var såpass många att jag satt ända till lunch och blängde idag. Så mer? Nä inte mer jo jag skall imonn ringa till de jag hyr teven av och se när de kan komma och hämta den gamla. Sedan till tevekollen så de kan koppla in den nya till deras nät. Så mer? Nä nog för idag och så ses vi igen imonn. Då med ny teve hoppas jag.

TRÄNING: Ja har inte gjort nått på denna punkt idag men till torsdag så kör jag igen.

NOVELL: Idag så gick jag igenom den och skickade in den med, så nu dröjer det en månad så får vi svar. Vad tror jag? Jag är nog inte med dem som vinner tror jag.

ROMAN: Ja till torsdag så kör jag igen har kommit på lite till idag som jag skall skriva till.

Nä nog för idag och tack för idag så säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: