lördag 4 augusti 2012

Lördag 4/8-2012 20:14

DAG: Jaha natt igen då ja, rätt kass sådan med med mycket vak på morgonen. Så inte så bra men ändå en okey dag idag. Kom ur sängen till elva eller lite efter fick i mig frukosten och till halv ett så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:40 då jag var klar för dagen. Efter detta så stack jag till ICA och handlade lite sen hem igen. Gick igång med träningsmaten med en gång jag kom hem, den var klar till tre tiden. Då gick jag igång med storstretchen men då var klockan redan halv fyra. Så efter detta så fick jag i mig middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg på teven gjorde jag med. En serie men det är den som är repris så jag slängde den idag. Såg på annat på Discovery idag när jag åt. Så sedan satte jag mig en stund och läste John Ajvide Lindqvist människohamn men orkade inte läsa så länge idag hade inte lust idag. Så mer? Ja jag fick min licens på roboform att gå igång på USB:n har inte fått detta innan men idag så lyckades jag. Så mer? Jo imonn så skall jag gå igång med andra novellen får se hur det går då om jag hinner med det på fyra dagar med. Men vi skall se om jag inte kommer igång med den så kanske jag lägger lite mer tid på den. Så jag kör ett par vardagar med, vi får se hur det går med det.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag men kommer igen till måndag med mer.

ROMAN: Ja är inne på nummer nio idag så när jag väl kom igång så gick det bra idag.

Nä inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: