torsdag 30 augusti 2012

Torsdag 30/8-2012 20:10

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag skulle igår till tolv tiden men sov sedan bara fram till sex. Dock så lyckades jag somna om igen fram till tio tiden. Kom  ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan var det romanen som gällde för mig fram till ett. Då det var lunch fram till två, så på det igen fram till tre. Efter detta så ringde jag till hyrfirman och de kommer och hämtar den imonn till fem sex tiden. Sedan så ringde jag till de som kollar teven men han var på semester så han kommer inte förrän till torsdag nästa vecka. Så sedan stack jag till träningen och tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Såg family guy när jag åt och maten smakade rätt bra idag. Men skall byta till nästa vecka så jag skall köpa imonn nytt får vi se hur det smakar då. Så mer? Jo imonn så skall jag efter jag har skrivit ställa in kanalerna, jag har som jag sa fått det att fungera på kanalknappen men inte på siffrorna men jag skall ställa in detta imonn. Hoppas jag det är krångligt men när det väl är inne så är det klart sedan. Så har jag kollat lite på 3D (om jag inte sa detta innan) fick igång glasögonen och det såg okey ut. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn jag såg inte om jag vann igår på lotto. Men det var inget stort men kanske lite se på twitter i så fall.

TRÄNING: Jaha träningen gick bra idag trotts att jag var rätt trött idag när jag vakande. Men det gick bort med tiden och jag körde på som inget hade hänt idag. Så tog jag inte på plåster idag och det blev inget skavsår alls idag. Så vi får se hur jag gör till måndag.

ROMAN: Ja idag gick det väldigt bra körde två sidor idag och lite till. Och detta trotts att jag kände mig lite seg idag när jag vaknade. En bra dag idag.

Nä inte mer att säga nu så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: