onsdag 8 augusti 2012

Onsdag 8/8-2012 20:05

DAG: Jaha natt igen och igår så glömde jag ta tabletterna så till två tiden kom jag på detta. Somnade inte förrän till tre fyra tiden, sov sedan kasst fram till halv tolv. Men kom inte ur sängen förrän till tolv fick i mig frukosten och satte igång med romanen. Körde idag bara en timme hade inte mer ork idag. Så sedan till tre tiden så stack jag till ICA för att handla lite. Sedan hem igen och gick igång med maten hade idag korv och mos. Såg min serie idag när jag åt och sedan till lunchen så fick jag i mig lite wheeler dealers som vanligt. Så en kass dag idag men fick ändå lite gjort så okey då da. Mer då? Nä inte mer idag jo jag satte mig och läste lite ut John Ajvide idag efter lunchen ett par kapitel blev det.

TRÄNING: Ja väskan är packad idag och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja idag blev det bara en timme men jag fick klart allt idag ändå. Imonn skall jag gå på små detaljerna som jag kanske har hoppat innan.

Japp inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: