onsdag 15 augusti 2012

Onsdag 15/8-2012 20:11

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt bra natt men många vak på morgonen idag. Så till elva tiden kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Så väntade jag till efter tolv innan jag stack till ICA idag. Fick ett samtal idag med morsan hade kommit hem från sjukhuset idag. Så sedan till halv ett så stack jag till ICA för att handla lite, nä mycket skulle jag handla idag. Tog första rundan med kött och sedan andra med allt annat utom kött. Gick idag på 1600 så jag har pengar kvar med, men nu har jag köpt för två månader hoppas jag. Så mer? Efter detta så satte jag mig att spela spelade idag fem minuter och det känns i armbågen. Men nu är det musklerna som känns inte skadan, så det går åt rätt håll. Så mer? Till halv fyra tiden så gick jag igång med middagen, hade kotletter idag eftersom jag var tvungen att tina dem. Så såg på min serie idag när jag åt och sedan blängde jag lite till när jag åt lunch på Discovery då. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn jo det är lotto idag så smäller det till så får ni veta på twitter annars imonn på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Får vi se hur det går med skavsåren då mer om detta imonn.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igång igen får se hur det går då.

Inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: