tisdag 31 juli 2012

Tisdag 31/7-2012 20:02

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade till ett tiden men vaknade sedan ett antal gånger under natten. Till elva tiden så kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Efter detta så blev klockan tolv innan jag stack till frisören, kom igång med en gång och stack därefter till ICA. För att handla lite, ja det gick på rätt mycket idag för jag fick med mig dricka och lite godis med idag. Så sedan hem igen och fick ett samtal från morsan. Sedan tänkte jag köra lite novell men tappade farten och la ner. Jag tar det till söndag istället, så får vi se om jag hinner med en till innan den skall in till slutet av augusti. Så mer? Jo så jag gjorde inte nått fram tills det var dags för middagen. Idag hade jag karréer med pommes och kebabsås, men inte den vanliga utan en vit sås som jag såg idag när jag var på ICA. Den var god men smakade knappt nått. Så såg jag på mina serier idag när jag åt det var så pass många att jag såg ända fram till lunch. Efter denna så satte jag mig och läsa lite King, de är snart framme vid tornet. Inte många kapitel kvar nu så får vi se hur den slutar. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera strunt.

TRÄNING: Ja idag har jag inte gjort nått på denna punkt, men imonn så skall jag packa.

ROMAN: Ja då kör vi igen imonn då lite paus idag. Skall imonn köra klart på första personen och sedan gå över till andra.

Nä nog för idag tack för idag, så ses vi igen imonn. Tjingelng! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: