söndag 29 juli 2012

Söndag 29/7-2012 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja, och jag testade mitt inköp inatt men sov inte bättre för det. Jag vaknade fyra gånger innan klockan fyra, somnade till ett tiden. Så nej det gjorde ingen skillnad alls och det var bortkastade pengar på det. Båda köpen var det, men men jag hade råd denna månaden så okey. Sov som sagt kasst under natten och vid tio tiden så gick det inte att somna om igen. Låg till elva tiden innan jag gick upp och fick frukosten i mig. Efter detta så satte jag igång med dammsugningen så var det hemsidan sedan. Idag så uppdaterade jag MixMegapol med för jag maila dem och de sa det har vi inte haft på 2 år. Och jag orkade inte tjöta med dem så jag la in Mix Topp 20 istället så det finns nu på MixMegapol istället för mest spelade. Tror inte att de kommer lägga upp mest spelade igen så jag tog detta istället. Så på spotify sidan var det 190 191 192 och startsidan var det 224 225 226. La upp på twitter och facebook med. Så efter detta så ringde jag hem till morsan som fyller år idag. Så sedan gick jag igång med novellen. Efter detta så gick jag igång med middagen, hade idag kotletter med klyft. Såg på teven men fick se Simsons och lite annat idag fanns inget alls att se idag. Så sedan till sex tiden så fick jag i mig lunchen med och så satte jag mig att läsa lite. Fick i mig ett par kapitel av King idag med nu är det inte långt kvar. Jo jag har lagt upp 1233 objekt på hemsidan det är mer än 300 sidor det den är rätt stor min sida det syns inte men det är många sidor i den. Så mer? Nä inte mer jo det är lotto fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite. Ni får se på twitter eller så imonn på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen. Skall imonn rotera övningarna igen har gått två månader nu så. Får se hur det känns då brukar bli tungt då vi får se.

NOVELL: Ja gick igenom den första idag och ändrade lite på den, sedan gick jag över till den nya och samlade info på den så jag skall gå igång till nästa söndag. Båten heter den.

ROMAN: Ja ha då kör jag igen tills imonn då, men jag gillar inte att jag sover kasst. Men det måste vara sommaren som gör det. Det är inte ljuset det har jag testat kan vara värmen men nått är det. Vi hoppas på lite bättre sömn inatt när jag tar stark tablett.

Jaha det är dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: