torsdag 19 juli 2012

Torsdag 19/7-2012 20:03

DAG: Jaha natt igen då ja, sov rätt bra inatt vaknade till nio tiden. Men somnade om igen fram till elva dock så vaknade ett par gånger där emellan med. Så sedan fick jag i mig frukosten och så drog jag igång med romanen. Körde idag fram till ett då det var lunch sedan fram till två då det var slut för dagen. Så efter detta så gjorde jag inte nått fram tills klockan slog fyra. Då stack jag till träningen, tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Såg family guy när jag åt och satt alldeles för länge innan jag diskade idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag men jag kommer igen imonn med mera. Mini blogg idag tror jag visst.

TRÄNING: Ja körde idag med nya skorna och det gick bra lite skoskav fick jag men bara lite. Skall köpa plåster imonn så hoppas jag att det läker sedan.

ROMAN: Lite trögt idag men fick ändå mina två timmar idag. Trodde att jag sov bra inatt men så kanske det inte var. Hade lite svårt idag att fokusera.

Ja dagen är till ända och jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: