onsdag 25 juli 2012

Onsdag 25/7-2012 20:09

DAG: Jaha natt igen då och en kass sådan igen, somnade till ett tiden men sov sedan bara fram till tre tiden. Efter detta så somnade jag och vaknade fram till elva tiden men idag så låg jag kvar. Kom inte ur sängen förrän till halv tolv, fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till två då jag stack ut och handlade. Köpte lite idag sedan hem igen och gick igång med middagen till tre tiden. Hade idag karréer med pommes tänkte ta lite kebabsås men den hade gått ut. (Var det så länge sedan jag köpte den?) Så såg på en serie och sedan på en film jag spelade in igår. Den var inget vidare men såg den ändå. Så sedan till sex tiden så fick jag i mig lunchen med och såg då wheeler dealers som vanligt men hade sett så jag la ner tidigt idag. Spelade lite spel idag och kom vidare med så rätt bra dag för detta. Sedan så satt jag mig och läsa King det mörka tornet ett par kapitel ur denna. Så mer? Gillar inte att jag sover kassare nu vi får se om jag kan få mer sömn när det jag köpte kommer. Men jag tvekar att det är ljuset som väcker mig det är nog annat. Men vi får se skall till fredag köpa ett par nya gym byxor, betalade räkningarna idag och fick lite över denna månad. Så jag tror jag skall ha råd att köpa dessa till fredag. Så hoppas jag att mina grejor kommer med så kan jag hämta dem då med. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn. Jo det är lotto idag så jag räknar med era tummar idag ni får veta vad det gav på twitter. Eller så imonn om det inte gav nått, på bloggen.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Det går inget vidare att skriva nu måste sova mer och inte vakna till fem sex varje dag. Men lite fick jag gjort och mer blir det imonn är inne på nummer 16 nu så bara en till så är jag klar med detta. Det är dock mer att göra men skall nog gå bra hoppas jag.

Det är dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: