fredag 6 juli 2012

Fredag 6/7-2012 20:06

DAG: Jaha natt igen då, somnade till två tiden men sov inte bra där efter. Vaknade ett antal gånger fram till elva tiden då jag kom upp och fick i mig frukosten. Där efter så gick jag loss på romanen, körde den idag fram till 13:30 då jag stack till ICA för att handla. Köpte med mig lite och sedan hem igen. När jag kom hem så slog jag igång datorerna för att skanna dem. Så till tre tiden så satte jag igång med middagen. Hade idag karréer med klyft och såg på min serie idag sedan lite film till lunchen. Så mer? Kort dag idag men fick bra gjort på romanen idag trotts kass natt. Så mer? Jo efter jag åt lunch så läste jag ur det mörka tornet. Såg inte på wheeler delars idag för jag hade sett den så jag slog på filmen istället men såg inte hela för jag hade inte tid idag. Skall se resten imonn efter storstretchen. Så mer? Lite små kass dag idag men fick gjort på romanen så den är väl okey då.

TRÄNING: Ja imonn så kör jag storstretch då igen, så får vi se till måndag om jag kan springa eller inte.

ROMAN: Ja idag blev jag klar med nummer fem och gick på nummer sex men hann inte nått på den idag skall köra igång imonn med den. Men det gick bra trotts kass natt idag. Ler

Ja inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: