söndag 22 juli 2012

Söndag 22/7-2012 20:07

DAG: Jaha natt igen då ja, kan säga att mina nätter är lite sämre än innan nu. Om detta beror på att det är ljust eller vad det nu är så är det lite sämre. Somnade igår som jag skulle till ett tiden men vaknade igen till 04:30 sedan 05:30 och 06:30 så gick det på fram till elva tiden. Så inget vidare sömn natt kan bara hoppas att det rättar till sig med tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med dammsugningen, efter detta så gick jag loss på hemsidan. Som vanligt så hade inte MixMegapol uppdaterat men jag skickade ett mail idag om det får vi se vad de säger om det. Men spotify sidan var det 188 189 och startsida var det 222 223 la upp på twitter och facebook med idag. Efter detta tog jag en paus innan jag gick igång med novellen. Så efter detta så var det dags för middag, hade idag kotletter med pommes. Och såg en film idag när jag åt blev av med 400 men jag tog film ändå idag. John Carter som jag läste när jag var liten som serietidning, den gick ner men den pågick så länge att jag fick diska och gå igång med lunchen med en gång på detta. Såg en annan film som jag redan hade sett idag när jag åt lunch. Så mer? Jo fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter om det gav nått annars på bloggen imonn om det inte gav nått. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn. Har lite ont i axeln idag an någon anledning men jag hoppas det släpper tills imonn.

NOVELL: Ja körde en omgång idag och lite bättre blev det också. Kanske kan bli en novell av det innan jag skickar in den till augusti.

ROMAN: Japp imonn så kör jag igen då ja, skall få till den hoppas jag men vi får se hur det går med det. Fick ett par kapitel ut King idag med efter lunch.

Jaha det är dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: