onsdag 4 juli 2012

Onsdag 4/7-2012 20:01

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade till ett tiden eller lite efter och sov sedan fram till 05:30 sedan igen till 06:30 och 07:30 sedan 08:30 och 09:00 efter detta låg jag vaken till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Var klar med den till två tiden och fick då i mig en mjukis och satte sedan igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes såg på Discovery hade inget att se idag på boxen. Så efter detta så fick jag i mig lunchen och såg då wheeler dealers. Så efter detta så satte jag mig och läste ur King det mörka tornet ett par kapitel. Han skriver väldigt mycket bättre än John så bra skulle jag vila skriva men det kommer nog inte komma. Men vi får se hur det går med den jag nu kör på. Så efter detta så fick jag ett samtal och jag måste upp till sju till tisdag, suck. Skall besiktiga hennes bil, ja syrrans alltså. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn. Jo det är lotto idag och jag känner på mig att det kommer smälla till idag, eller hur? Fick en dubbeltriss idag men vann inte nått på den heller.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn. Vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

ROMAN: Ja kör femte personen idag med och det går bra men det är mycket mer att göra sedan innan jag kan lämna in den. Men det gick bra idag.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: