torsdag 5 juli 2012

Torsdag 5/7-2012 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag skulle igår men sov sedan rätt kasst fram till elva då jag gick upp. Var seg men fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch och igen vid två fram till tre. Så efter detta så väntade jag på att klockan skulle slå fyra när den gjorde detta så stack jag till träningen. Tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Såg family guy när jag åt och nu så bloggar jag. Har inte hänt mycket idag mer än detta. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller men jag fick inte sista mailet så kanske lite kan ha kommit in idag. Ni får veta till twitter om det gav nått eller så imonn om det inte gav nått. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt.

TRÄNING: Ja det gick bra idag så får vi se vad benet säger till måndag, vi hoppas att det håller.

ROMAN: Ja lite seg start idag men sedan fick jag fart är inne på person 6 nu det är många kvar efter detta.

Jaha dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: