måndag 23 juli 2012

Måndag 23/7-2012 20:02

DAG: Jaha natt igen då ja, och en kass sådan igen vad nu detta beror på. Somnade till tolv tiden men vaknade igen till fem tiden och sedan ett antal gånger fram till elva när jag gick upp. Så rätt kass natt igen och då tog jag ändå en stark tablett. Så fick i mig frukosten och så gick jag loss på romanen, körde fram till ett då det var lunch och sedan igen fram till tre. Efter detta så gjorde jag inget mer än spelade lite på facebook. Jo jag vann inte nått på lotto men en hundring på en tia lott, så nu har jag pengar att spela med en vecka till. Så mer? Lite små kass dag idag men det är sömnen som inte är bra. Vi får hoppas att det blir bättre med tiden så det inte blir sämre. Men jag tror det är för att det är ljust och varmt, ja rätt varmt iallafall. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt.

TRÄNING: Ja idag fick jag på ett plåster så idag kändes det inte alls att springa. Men det tog längre tid idag var inte klar förrän till efter sex. Men då höjde jag på allt idag med så även till torsdag. Kanske måste jag lägga bloggen lite senare men vi får se till torsdag hur det går.

ROMAN: Ja idag blev jag klar med nummer 14 och gick på 15 men hann inget idag så jag kör imonn.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: