söndag 8 juli 2012

Söndag 8/7-2012 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja, sov kasst inatt fram till elva tiden då jag kom upp och fick i mig frukosten. Så till tolv tiden så satte jag igång med dammsugningen efter denna så var det hemsidan som gällde. Idag hade inte MixMegapol uppdaterat som vanligt men de andra hade. Så på spotify sidan var det 184 185 och startsidan var det 218 219 la också upp på twitter och facebook. Och som jag har sagt innan så fungerar det inte på IE9 att göra från facebook av någon anledning. Så mer? Jo sedan efter detta så satte jag mig med novellen fram till två tiden då jag stack till ICA för att handla lite. Kom hem och gick igång med middagen, hade idag karréer med pommes och såg lite på independens day på Cmore som det heter nu tror jag. Så såg klar den idag innan jag diskade och sedan såg jag lite till innan jag gick på lunchen. Men jag var sen så jag tog inte någon macka idag utan bara grönsaker idag. Så mer? Rätt bra dag idag trotts kass natt men det gick bra idag med allt. Så är det träningen imonn sedan till tisdag så skall jag upp sju, suck men hoppas det går fort den dan sedan är jag fri att göra som jag vill. Så mer? Jo kanske lite på lotto idag ni får veta på twitter om det gav nått eller så imonn på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja jag har packat idag och är redo för träningen imonn. Men jag tror jag kommer sänka farten lite på språngbrädan imonn, har inte sprungit på länge så jag tar det lite lugnare imonn. Så får vi se vad som händer om benet håller eller inte.

NOVELL: Ja gick igenom den idag igen ett varv och skall till nästa söndag skriva in och sedan ut för att gå på igen.

ROMAN: Ja imonn så kör vi igen då ja, hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra hoppas jag.

Nä inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: