måndag 9 juli 2012

Måndag 9/7-2012 20:02

DAG: Jaha natt igen då och en kass sådan igen, många vak inatt trotts att jag tog stark tablett. Så vaknade till elva tiden och var rätt seg idag men kom upp och fick i mig frukosten. Sedan så satte jag igång med romanen körde en timme sedan lunch och så en timme till fram till tre. Efter detta så var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta så stack jag till träningen, tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Såg på family guy när jag åt som vanligt. Så vann inte nått heller igår på lotto men till denna veckan så kommer det smälla till det känner jag på mig, eller hur? Så mer? Nä inget mer idag skall upp till sju imonn och sedan iväg till syrran så den dagen går åt skogen när jag går upp så tidigt.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag men när jag skulle springa så fick jag skoskav så jag la ner det idag. Jag slutade innan det blev för stort så jag sprang inte alls idag. Glömde att snöra vänster foten idag men det tar jag igen till torsdag skall sätta på plåster då och så kör jag. Så får vi se hur det går då.

ROMAN: Ja idag kom jag in på nummer åtta och är inte klar med denna ännu men till onsdag hoppas jag att jag är klar.

Nä inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: