lördag 14 juli 2012

Lördag 14/7-2012 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade inte som jag ville igår för jag fick problem med datorn. Har krånglat ett tag nu men igår så skulle jag stänga av alla gagets för det kan komma in skadlig kod i dem. Så jag gick upp på Windows sidan och tog en fix it så startade jag om igen men sedan gick det inte alls bra. Satt ända till halv tio innan jag kom loss igen. Sedan när jag startade den idag så blev det fel med, lutar åt att jag måste ominstallera men jag hoppas jag slipper. Så har ni Windows 7 och gaget så skall ni stänga av dem för det kan komma in skadlig kod genom dem. Om ni inte visste detta så ni kan gå in på denna adress  http://support.microsoft.com/kb/2719662 och sedan ta fix it för att få bort dem. Eller så stänger ni bara av dem tror jag. Så när jag väl la mig sedan så somnade jag inte som jag skulle eftersom jag inte kom i säng i tid igår. Sov rätt kasst hela natten fram till tio, kom ur sängen till elva tiden men kom inte in på toan förrän till halv tolv eftersom datorn krånglade. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 och körde då igång med träningsmaten. Kommer ha fisk så får vi se hur länge jag kan köra det. Ni får veta mer till måndag kväll om det gick ner eller inte, jag tog ett recept från hemsidan som jag inte har haft på ett tag. Så sedan så stack jag till ICA för att handla lite men fick ta ut 500 för det var inte mycket kvar nu. Så sedan när jag kom hem till tre tiden så gick jag igång med storstretchen men inte förrän till halv fyra tiden. Så efter detta så körde jag igång med middagen, hade idag karréer med klyft. Och såg en serie när jag åt detta. Så mer? Imonn är det först dammsugning sedan hemsidan och så novellen. Efter detta så skall jag köpa kina käk och spana på Sherlock Holmes. Så sedan är det lotto idag men de har inte ringt mig så ni får veta tills imonn på twitter om det gav lite annars så till måndag om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja var ute idag innan jag gick igång med storstretchen så var inte så segt idag.

ROMAN: Ja idag kom jag igång med nummer tio kom hälften idag så till måndag skall jag nog hinna klart med den personen. Om jag inte räknar fel så är det 15 personer med så jag har ett tag till att köra.

Jaha det är dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: