tisdag 10 juli 2012

Tisdag 10/7-2012 20:06

DAG: Jaha natt  igen då ja, och eftersom jag skulle upp så sov jag knappt nått inatt. Låg länge och somnade tillslut till 05:30 sedan sov jag fram till 07:30 och vaknade av en slup. Jag ställde klockan men testade inte om det lät och den lät knappt nått idag. Så när den ringde till sju så som jag som en gris, hade en jävla tur att jag vaknade idag. Så en halvtimme sen så drog jag på för fullt och fick inte ner maten frukosten jag var för jäktad idag. Så till 08:20 så stack jag in till stan med vagnen och mötte farsan där sedan åkte vi till 09:30 till Herrljunga. Så först så fick vi ta oss ner och sätta nya däck på bilen sedan stack vi till Alingsås. Och blev stoppade på vägen dit av en polis som kollade körkort och jag fick blåsa med sedan stack vi igen. Så och vi fick vänta ända fram till två eller tio över till och med. Satt i två timmar nästan och väntade men sedan kom vi in och fick en kopp kaffe under tiden vi väntade. Och bilen gick i genom utan problem ja ett par små som skall fixas men annars var det okey. Så sedan tillbaks till Herrljunga och fick sedan vänta på tåget hem till tio över fyra. Så sedan hem med vagnen och stoppade i Olskroken och köpte bröd och kina mat för klockan var så mycket idag. Satt och såg på mina serier när jag åt detta men som vanligt så glömde jag att ta extra ris så jag blev inte mätt idag. Så och nu är jag här och bloggar. Så det var min dag hoppas på bättre sömn inatt så dagen blir vanligt imonn.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag men kommer igen till torsdag med mera.

NOVELL: Inte heller här finnes nått idag men imonn så skall jag nog ha lite här hoppas jag.

Ja en trött dag idag men vi fick allt gjort som vi skulle så okey. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: