torsdag 31 maj 2012

Torsdag 31/5-2012 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag ville igår och sov sedan fram till sex tiden. Men somnade om igen fram till elva då jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Så sedan till 12:30 så fick jag i mig lunchen och till 13:30 så stack jag till sjukgymnasten. Han sa att det nog kommer gå över men inte säkert men det skulle kanske bli bättre om två veckor redan. Skulle då testa att köra trummor igen och se hur det går. Men det kommer nog ta över sommaren innan det är över helt, om det nu går över vill säga. Fick tre övningar att köra skall köra dem en gång om dagen till augusti eller nått sånt. Så sedan drog jag hem och gjorde inte nått fram tills det var dags att dra till gymmet. Tränade sedan hem och stretch och så middag på det, idag smakade det lite bättre men inte gott så jag skall göra annat till nästa vecka. Så mer? Jo jag såg på family guy gånger två när jag åt. Så mer? Vi hoppas att det släpper i armbågen så skall jag se om jag inte skall gå kurs sedan. Ja i trummor alltså men det går på 2500 så jag vet inte måste vinna och det gör jag inte. Men jag behöver en ny säng med det kommer gå på 3000 med bil att få hem den med. Så och inget vinner jag ni är inget vidare på att hålla tummarna. Men till lördag då smäller det till det känner jag på mig, eller hur? Mer idag. Nä inte mer idag kommer igen imonn då det är tvätt igen. Det är för att jag skall till sjuksköterskan på fredag nästa vecka som jag måste flytta fram tvätten. Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha fick lägga ner språnget idag måste vila benet ett par tre veckor sedan så skall jag gå utan lutning och se om det ändrar på det. Gör det inte det så måste jag skaffa hjälp och det har jag inte råd till. Vi hoppas att det hjälper med detta.

ROMAN: Ja som jag har sagt innan så blir det till lördag jag kör igen.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: