lördag 19 maj 2012

Lördag 19/5-2012 20:07

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade inte som jag ville igår utan till två tiden. Sov sedan rätt kasst där efter fram till tio tiden. Efter detta så låg jag vaken till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen. Var idag klar till två tiden efter detta så gjorde jag inte nått fram tills klockan slog tre. Då gick jag igång med storstretchen sedan var det middag hade idag kotletter med klyft. Så såg lite på teven med men boxen ville inte alls idag så jag såg annat. Efter detta så la jag mig på sängen men inte så länge. Fick för mig att läsa om den nya boxen och såg då att jag måste köpa grendosa och koaxialkabel så jag skall dra imonn efter det jag skall göra och köpa detta. Fick ta resten av viruspengarna till detta så jag måste gå igång igen med detta. Jo på tal om detta så behövs inte virusskydd på Windows phone så jag behöver inte köpa nytt sedan när jag får ny lur. Men vad det gäller brandvägg så la jag in en tråd om det så får vi se vad det säger om detta. Kan hända att jag inte behöver nått alls till den då blir det billigt. Så det har jag kollat idag med. Så mer? Lite krångligt att montera den nya boxen är mycket som gör inte så här med den. Men vi får se när den kommer blir nog inte förrän till onsdag skulle jag tro. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn. Jo det är lotto idag så jag kommer på twitter om det gav nått annars så får ni veta till måndag på bloggen. Om det inte är så att jag vann lite då blir det på twitter på söndag. Nä nog för idag och tack för idag.

TRÄNING: Jaha seg stretch idag igen men fick den gjord iallafall.

ROMAN: Ja det gick trögt idag men fick ändå till lite så jag måste väl vara nöjd för idag med detta. Kör igen till måndag då.

Lotto idag så smäller det till det känner jag på mig eller hur? Säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: