måndag 28 maj 2012

Måndag 28/5-2012 20:08

DAG: Jaha natt igen då ja, lyckades somna trotts att jag hade bomull i örat. Somnade nog som jag skulle igår och sov sedan fram till nio tiden. Men låg kvar till elva innan jag gick upp. Med en gång så sköljde jag örat men det gick ändå inte bort så jag ringde till läkarcentralen. Och de sa att jag måst upp till sju imonn och ringa igen, så där går den dagen åt skogen. Så får vi se när jag får tid förhoppningsvis till samma dag. Så och jag hade ingen lust att köra romanen idag så jag gjorde inte nått idag på hela dan. Så till fyra så drog jag till träningen sedan hem och stretch och så middag på det. Maten jag gjorde smakade illa och jag åt inte upp måste spana till fredag för då skall jag köpa nytt. Men jag har tid på mig denna vecka imonn så skall jag då till läkaren och så klippa mig sedan skall jag köpa mat. Så efter det så har jag tid att spana efter ny träningsmat. Så sedan till onsdag så skall jag köpa kött. Och till fredag så är det tvätt kass vecka detta men det tar jag igen till nästa vecka hoppas jag. Så såg på family guy och family guy igen idag när jag åt. Så mer? Hoppas att det kan få loss proppen imonn tror inte det är så lätt efter vad jag har försökt. Men vi hoppas.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag men när jag sprang så fick jag håll. Jag drack för mycket idag innan så drack jag för lite men inte idag. Men jag fick upp pulsen sprang på 11ans läge och det gick bra, men så fick jag håll sista tvåan så jag fick lägga ner och gå.

ROMAN: Ja inget idag men till lördag så kör jag igen.

Och inget på lotto heller men det är ju som vanligt det. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: