onsdag 2 maj 2012

Onsdag 2/5-2012 20:07

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade igår som jag ville men sov sedan så där under natten. Vaknade till sex tiden men låg kvar till elva och jag somnade ett par gånger under denna tid men inte långa stunder. Så fick i mig frukosten och så till tolv så stack jag till läkaren. Och jag sparade 300 idag så jag har detta till nya skyddet till mobilen istället. Så efter detta så tog jag vangen hem och stack in på frisören och klippte mig kort idag riktigt kort. Så efter detta så drog jag till apoteket och hämtade lite recept och sedan in på ICA. Köpte lite jo innan detta så tog jag ut 500 med för jag glömde ta med mig pengarna jag hade hemma för detta. Så efter ICA så stack jag in på bokia och köpte refill till mina pennor man jag tror jag köper hela pennor som innan för det skulle gå på 50 för två inte 30 som hon sa det var då för två men en ny penna kostar 29 och refillen 25 så jag kan lika väl köpa nya pennor. Dock så fick jag dem för 30 idag men jag skall nog köpa hela nya pennor sedan. Så sedan var det hem och göra ingenting fram tills klockan slog halv fyra då jag gick igång med middagen. Hade idag karréer med ris idag har kört pommes för länge nu så. Det var gott och jag såg på mina serier idag glömde igår som jag trodde. Men idag såg jag desto fler sedan till lunchen såg jag wheeler dealers nya avsnitt idag. Så mer? Nä inte mer idag men jag kommer igen imonn med mera. Jo det är ju lotto idag men de har inte ringt så inga stora pengar om det blev nått. Ni får veta på twitter om det gav nått annars imonn om det inte gav nått. Så läste jag ur lilla stjärna idag med den tog en annan vändning än vad jag hade tänkt mig. Skall nu gå på den andra tjejen.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Så lite bättre på yrseln idag så kanske till nästa vecka kan jag gå på språng igen. Vi får se hur det går med det.

ROMAN: Ja vi hoppas på bra sömn inatt så skall jag gå på det igen imonn.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: