onsdag 9 maj 2012

Onsdag 9/5-2012 20:18

DAG: Jaha idag är jag sen men jag låg på sängen och fantiserade så jag glömde tiden idag. Men nu är jag här och natten som vanligt då ja, en ovanligt kass natt inatt. Jag var enormt seg igår och jag la mig på sängen och somnade fram till tio. Så sedan la jag mig igen och sov fram till två efter detta var jag vaken och var i köket ett par gånger och åt snacks. Men till sex tiden så somnade jag in igen men sov kasst fram till tio tiden då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så tänkte jag nä jag skall inte skriva idag så jag satte mig att spela. Men innan detta så ringde jag till kylskåps killen och han skulle komma mellan ett och tre. Men jag satte mig att spela idag men fick ont i armbågen känner jag nu. Så till halv två tiden så la jag ner för dagen med spelet. Och till två tiden så kom killen och bytte ut kretskortet och nu fungerar ljuset igen. Ja det var att det inte släcktes innan men det gör det nu. Så sedan till tre tiden mot fyra så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter utan ben med pommes tänkte ta annat idag men orkade inte göra så jag tog igen samma. Så såg på mina serier när jag åt med sedan satt jag ända fram till sex innan jag gick upp och diskade och gick igång med lunchen med en gång sedan. Såg då på wheeler dealers när jag fick i mig den. Så mer? En rätt bra dag idag men då sov jag rätt kasst men ändå en bra dag idag. Så mer? Jo jag satte mig till sju tiden och läste ur lilla stjärna ett par kapitel med. Mer? Jo jag kan inte ta tabletter idag när jag lägger mig för jag måste ta dem innan tolv och då blir det för tätt. Vill inte ha leverskador så jag får ta ett par imonn när jag vaknar. Sedan hoppas jag att det är över sedan men fan vet. Och vad det var som hände vet jag inte heller det kändes som en stöt i ryggen. Men det var bara musklerna som gjorde ont, skumt. Så mer? Nä nog för idag.

TRÄNING: Ja mer då skall köra imonn men jag har inte packat väskan idag skall göra nu efter bloggen. Så får vi se hur det går med ryggen då, vi hoppas att det går att köra iallafall. Så mer imonn på denna punkt.

ROMAN: Ja inget alls idag men imonn så hoppas jag att jag kan köra igen. Vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra hoppas jag.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: