fredag 11 maj 2012

Fredag 11/5-2012 20:02

DAG: Jaha natt igen då och en kass sådan igen, somnade som jag skulle men vaknade igen till ett två tre sedan fem och sex. Efter detta låg jag vaken till åtta innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så tänkte jag att jag lägger mig igen fram till tio men inte heller jag kunde inte somna idag. Så till nio tiden så tog jag mig upp och till tio tiden så körde jag igång Nintendo spelet och spelade ett par timmar till elva tiden. Så till tolv så stack jag ner med tvätten och sedan upp igen men spelade inte då. Utan jag väntade på att klockan skulle slå kvart i ett då det var dags att hänga upp tvätten. Så till kvart i så stack jag ner och hängde upp den. Sedan upp igen och väntade ett tag innan jag stack till ICA för att handla. Tog ut 500 men hade inte mer kvar sedan så jag fick ett par extra räkningar denna månaden så jag har inte mer nu. När jag kom hem så kollade jag och ja det var dessa jävla autogiro som kommer med tre månades mellanrum. Så nu måste detta räcka fram till den 25é blir illa snålt att gå på detta nu men men. Så mer? Har varit seg idag igen men inatt så hoppas jag sova bättre om det nu inte är för ljuset och värmen som jag sover kassare. Vi hoppas inte det så jag inte börjar sova sämre nu igen. Så mer? Jo jag satt sedan när jag kom hem från ICA med spelet fram till kvart i fyra. Då jag fick rusa ner och hämta upp det nära att jag missade idag. Sedan när jag hade hängt in den så satt jag ett tag till fram till tjugo över nått sånt. Sedan gick jag igång med middagen, hade idag karréer med klyft hade inte tänkt mig detta men tiden var sen så jag tog det ändå. Såg på min serie idag när jag åt och hann inte med lunch idag utan tog en mjukis istället. Jag var klar med middagen till sex tiden, så jag kände inte för att äta igen då. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja har lite ont i ryggen idag men det känns ändå bättre nu så jag hoppas det släpper om ett par dagar.

ROMAN: Ja sover jag så skall jag gå på det imonn igen då ja, blir då på andra huvudpersonen som jag börjar köra imonn.

Ja jag ligger lågt med twitter har inget att säga och inte sidor att gå till så kommer igen när jag har mer på denna punkt. Nu säger jag bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: