tisdag 22 maj 2012

Tisdag 22/5-2012 20:03

DAG: Jaha idag skall vi börja med igår kväll. Satte igång med boxen efter bloggen och allt jag köpte var bortkastat det var vanliga antennuttag. På bilden så såg det ut som gängor men inte heller det var vanlig antennkabel. Och de kallar det för RF kabel eller RIH kabel eller nått sånt. Så där kunde jag ha sparat 130 spänn och inte köpt nått. Så var det ett helt nytt sätt att spela in program på och jag kunde inte spela in mer än tre dagar framåt. Vilket är lite kasst vad skall man göra om men åker bort då. Kollade igen det går inte mer än en eller kanske två dagar framåt. Skall ta och maila till dem och höra hur man gör då. Så sedan till tio över tio eller lite till så la jag mig somnade till ett två tiden och sov fram till sex tiden. Då trodde jag att klockan var elva nått sånt men inte heller. Så jag låg kvar till elva tiden då jag gick upp och fick frukosten i mig. Sedan gick jag igång med romanen men idag så blev det bara en halvtimme. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla lite var inne på apoteket med för att köpa plåster till hälen men de hade inga sådana. Så nu har jag 20 spänn kvar och kan inte köpa mer innan den 25é. Så mer? Kass dag fick inte mycket gjort idag.

TRÄNING: Ja jag får sätta på ett plåster när jag springer igen till torsdag. Så måste jag spänna åt skorna bättre om det var det. Innan så kunde jag springa och kände inte ett dugg. Så mer? Nä inte mer på denna punkt idag.

ROMAN: Ja seg natt och seg dag men jag fick iallafall 30 minuter idag innan jag gav upp för dagen. Så vi hoppas på bättre sömn tills imonn.

Japp inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: