måndag 14 maj 2012

Måndag 14/5-2012 20:06

DAG: Jaha natt  igen då ja, somnade inte riktigt som jag ville igår utan låt till tolv tiden. Sedan vaknade jag ett antal gånger innan jag tillslut kom upp till halv tolv. Jag låg länge för jag var lite seg idag när jag vaknade. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen till halv ett. Tog paus till ett och sedan igång igen fram till tre. Då jag gjord ingenting fram tills klockan slog fyra och jag stack till träningen. Tränade sedan hem och stretch sen idag och så middag på det. Såg family guy och lite på 2½ som vanligt men som jag sa så var jag sen idag tog längre tid idag än annars. Brukar vara klar till lite innan sex tiden men idag var det sex. Så mer? Lite små kass dag idag men fick allt gjort som jag skulle så okey då da. Jo jag skall ta och ringa till sjukgymnasten en dag kommer med mera info om detta sedan. Så mer? Jo jag kollade på digital box idag och den ligger på 1 spänn nu jag köpte den för 2000. Men frågan är om jag kan förlänga abonnemanget jag har 7 månader kvar på mitt nu. Men vi får se tills imonn om det går att se det kan vara tillfälligt som det var fel med. Så mer? Nä det var allt för idag ses igen imonn, och ja jag vann inte nått på lotto men det är ju som det brukar vara så.

TRÄNING: Ja körde idag och löpte för första gången på jag tror det är en månad nu. Det gick bra men jag fick köra två språng en gång och så vidare jag orkade inte idag. Och pulsen gick upp till 160, fan var fort man tappar innan så fick jag inte upp pulsen alls.

ROMAN: Ja fick mina en och en halvtimme idag iallafall men jag var seg så jag är ändå nöjd med detta idag. Så hoppas vi på sömn så kör jag igen tills imonn.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: