tisdag 15 maj 2012

Tisdag 15/5-2012 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag skulle igår runt ett tiden ja eller två nått sånt. Sov sedan så där under natten hade rätt många vak inatt men tillslut så kom jag igång till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till halv två då jag stack ut och handlade på ICA. Innan detta så ringde jag till sjukgymnasten men han hörde inte av sig idag. Blir nog imonn men det är illa då måste jag ha med mig mobilen hela tiden annars hör jag den inte. Så när jag kom hem så fick jag vänta på att klockan skulle slå tre så jag kunde gå igång med middagen. Så jag väntade men till fyra nästan innan jag gick igång med middagen. Hade idag karréer med klyft och såg en serie, men boxen är kass så jag fick ta och ringa efter middagen och jag fick köpa ny. Så nu ligger jag 600 back men inte förrän till nästa månad, då skall jag inte köpa mat så jag hoppas jag får ihop detta. Det blir en HD box för den var billigare den andra gick på 995 denna 495 med frakt då på 99 blir 600 grovt räknat. Så ingen bra dag idag men jag fick gjort det jag skulle så okey då. Så fick jag ställa om alla inspelningar på boxen med för hon sa att jag skulle göra vissa grejor med den. Och då raderades alla inspelningar, hon sa att detta inte skulle hända men men. Så mer? Jo jag satte mig och läsa till sju tiden med lite ur lilla stjärna ett par kapitel. Så mer? Ja nej inget mer idag kommer igen imonn med mera.

TRÄNING: Ja det är kristi himmelsfärd på torsdag så jag måste gå till tolv för att hinna så jag hoppas jag sover bra annars ligger jag illa till. De stänger redan till tre så jag måste gå tidigt.

ROMAN: Ja idag tog det tid innan jag kunde gå igång rätt mycket att sno åt mig info men jag gjort mina en och en halvtimme idag så jag är nöjd.

Ja mer än detta då? Nä jag återkommer imonn med mera så får vi se hur det gick med armbågen. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: