söndag 20 maj 2012

Söndag 20/5-2012 20:10

DAG: Jaha lite sen idag men jag låg så gott på sängen så jag glömde tiden idag. Men över till natt igen då som vanligt. Somnade inte som jag ville igår utan till två tiden jag låg med lurarna på och somnade så jag kunde inte ta av dem till ett tiden som jag brukar göra. Så efter detta så sov jag så där under natten fram till tio tiden. Men jag låg ända till elva innan jag gick upp, fick i mig frukosten och så gick jag igång med dammsugningen. Efter detta så drog jag igång med hemsidan, som vanligt så hade inte MixMegapol uppdaterat men de andra hade. Så på spotify sidan var det 170 171 och startsida var det 202 203. La upp på facebook och twitter med idag och backade sedan upp hela hemsidan på ett par media. Så efter detta då var klockan runt ett tiden så stack jag till Clas Olsson och köpte mina grejor. Sedan gick jag hem från femman. Det gick på 128 och när jag kom hem så fick jag på det också på boxen, nä på modemet. Så fick starta om allt idag för att få det att fungera. Så har jag också kommit på hur jag sedan skall koppla upp den nya boxen. Den har inget antennuttag utan går rätt in i det tredje hålet. Så jag får koppla ondemand boxen rätt till antennuttaget och inte via den nya boxen. Så mer? Jo sedan till två nä halv tre tiden så fick jag i mig en mjukis. Och till halv fyra så gick jag igång med middagen som idag bestod av torskrygg med en toppning av Philadelphia ost. Så det var helt okey men jag glömde baconet som man skulle ha på men det var gott ändå. Så såg på teven lite men sedan på boxen den går igång ibland så jag såg en film jag hade spelat in. Så mer jo detta var när jag åt lunchen som jag såg filmen mer? Så satte jag mig och läste lite ur lilla stjärna efter lunchen ett par kapitel. Jo vi hoppas att det är lite på lotto idag fick inget samtal igår så det var ingen storvinst men kanske lite. Vi håller tummarna för det.

NOVELL: Ja idag så glömde jag av det får ta igen det till nästa söndag. För jag stack med en gång in till stan idag så jag hade inget minne av att köra novell idag.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Så hoppas vi på bra sömn så skall det nog gå bra hoppas jag.

ROMAN: Ja imonn skall jag köra igen då ja, vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå vägen.

Ja inte mer att säga idag så jag säger bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: