torsdag 3 maj 2012

Torsdag 3/5-2012 20:08

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag skulle igår men sov sedan bara fram till sex igen. Låg sedan vaken ett tag men somnade om igen, dock bara för korta stunder fram till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch och så igen fram till tre, gick igång igen till två med den. Så efter detta så gjorde jag inget fram tills klockan slog fyra, då jag stack till träningen. Tränade sedan hem och stretch och så middag på det, såg på family guy och sedan på 2½. Som vanligt efter träningen maten var god det är nog ett eller kanske till och med två år sedan som jag hade detta men skall köpa annat tills nästa vecka. Vi får se imonn vad det blev för nått men tror det blir pasta har inte haft det på ett tag nu. Så mer? Jo jag la upp i tisdags ny statistik för april 2012. Så glömde det i tisdags så jag säger det nu om nu någon bryr sig om det. Så mer? Varmt är det nu så jag hoppas att värmen kommer dock så gillar jag inte det så mycket. Tycker det är bättre när det är kallt, men sommar är ändå sommar så det får gå. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn, Jo jag kollade inte lotto igår så kanske har jag fått lite pengar ändå ni får veta på twitter.

TRÄNING: Ja det tar lite längre tid att köra nu när jag höjde, behöver lite längre tid att hämta andan nu än innan. Men det gick bra idag och lite tungt är det men hoppas jag kan få ny stryka nu när jag kör. Det ville ju sig inte innan men jag hoppas det går bättre nu.

ROMAN: Japp fick mina två timmar idag och det gick bra att skriva idag. Får vi se hur det går tills imonn då.

Jaha inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: