tisdag 8 maj 2012

Tisdag 8/5-2012 20:03

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade till ett tiden men sov sedan inte längre än till tre. Somnade dock om igen fram till fem sedan nio och så tillslut till elva tiden. Kom ur sängen till lite efter elva idag, fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå ett. När den gjorde detta så gjorde jag mig redo för att sticka iväg. Till halv två stack jag till läkarcentralen och kom in till två eller lite där efter. Skall tillbaks igen till den 8 juni för koll igen. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem. Men kom på att jag skulle till apoteket så jag vände igen och köpte lite Alvedon. Sedan hem igen och väntade sedan på ett samtal fram till halv fyra men då hade han inte ringt så jag satte igång med spelet. Så när jag hade kört en stund så ringde han och jag får samtal igen imonn eller inom ett par dagar. Det är kylen som lampan lyser och han skall byta kretskort. Så spelade idag och det gick bra kom förbi första bossen idag. Så sedan var klockan rätt mycket så jag gick igång med middagen sent idag. Såg på min serie idag när jag åt och skippade lunchen för jag var sen. Så mer? Trött är jag idag hoppas jag inte somnar med en gång idag bara för då vaknar jag mitt i natten. Vi får se hur det går med det.

TRÄNING: Ja att spela var nog inte så bra för ryggen men hoppas att det släpper snart. Skall köra tablett imonn med så hoppas jag att det är över.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen då vi hoppas på bra sömn.

Ja inte mer att säga idag än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: