torsdag 17 maj 2012

Torsdag 17/5-2012 20:00

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag skulle igår men sov sedan bara fram till åtta. Men somnade igen fram till tio och till halv elva så kom jag upp fick inte mer sömn sedan. Så fick i mig frukosten och så var det bara att vänta på att kockan skulle slå tolv. När den gjorde detta så stack jag till träningen, tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Igen hade inget spelats in på boxen så jag kunde inte så nått idag när jag åt. Så fick inte ner allt idag av maten är redan trött på den så jag skall ha annat tills nästa vecka. Så efter detta gjorde jag inte nått fram tills klockan slog halv fem då jag fick i mig lite lunch och tog min sista vitamin tablett. Så efter detta har jag inte gjort mycket mer än legat på sängen. Jo till sju tiden så satte jag mig och läste lite ur lilla stjärna ett par kapitel. Så en rätt kass dag idag inte mycket gjort mer än träna idag. Jo och inget på lott heller igår.

TRÄNING: Ja lite seg idag så jag orkade inte med språnget idag tog en minut men sedan så gick jag resten.

ROMAN: Ja inget på denna punkt idag och kanske inte heller imonn men jag hoppas jag kan få till lite efter samtalet imonn.

Ja då får jag gå upp till 7:45 för att vara redo för att ringa till åtta. Men inget mer idag kommer igen imonn med mer. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: