söndag 1 januari 2012

Söndag 1/1-2012 20:02

DAG: Jaha första dagen på nytt år men tillbaks igen till dagarna innan. Sov kasst varje natt men jag la mig inte heller förrän sent. Men idag kom jag upp till tolv tiden eller strax där efter. Fick i mig frukosten och så stack jag hem vid ett tiden. När jag kom hem så stack jag med en gång till ICA för att handla sedan hem igen och packade upp. Efter detta så var det hemsidan som skulle fixas på spotify sidan var det 124 125 och på startsidan var det 151 152 153 eftersom jag uppdaterade statistiken med idag. Som vanligt nästan så hade inte mixmegapol uppdaterat, de är rätt slöa på detta har varit hela året. Så sedan la jag upp det på twitter och så facebook med. Så fick idag med mig mat som morsan hade gjort så det var bara att värma upp idag. En kalops blev det idag men potatis som jag åt när jag såg sista Harry Potter på nya boxen gick bra men kostade 45. Så mer? Ja vi får se om jag får lite mer pengar idag på lotto och så en rad på Keno med som jag fick av farsan idag. Så mer? I år hade vi pizza på nyårs dagen, hembakad det var gott. Så mer? Vann inte på Keno kollade just nu. Men kanske på lotto lite fick ju inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite då vi får se idag ni får veta imonn efter träningen.

TRÄNING: Jaha har packat idag och är redo för träningen imonn, får vi se hur lång tid det tar om jag kan köra blogg till åtta då med. I så fall så lägger jag om till åtta alla dagar från och med imonn.

ROMAN: Ja till tisdag så skall jag köra igen då ja, vi får se hur det går då.

MUSIK: Ja på måndag bör jag få ett mail så jag kan betala in pengarna till sång kursen ni får veta mer till tisdag.

Japp nytt år och jag säger god fortsättning på er alla och go natt för idag. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: