söndag 22 januari 2012

Söndag 22/1-2012 20:09

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag skulle igår men sov sedan rätt kasst där efter. Många vak inatt och till tio tiden så låg jag vaken till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga med en gång på detta. Efter detta så drog jag igång med hemsidan idag hade alla uppdaterat och det ger 131 132 133 på spotify sidan och 159 160 161 på startsidan. La också upp på twitter och facebook med så där finns de om ni vill ha tag i dem eller då på hemsidan på spotify. Så mer? Jo efter detta så tänkte jag att jag skulle dra igång med lite film. Och det gjorde jag jag startade den jag hade spelat in igår. Och satte mig att se den och det var inte alls som det stod på teve guiden utan en film som jag hade tänkt att se. Dock var den över två timmar så jag hann inte med mer än denna. Jag såg fram till tre tiden då jag fick gå gång med maten sedan såg jag fram till fem eller lite där efter. Rätt bra men jag trodde då annat när jag satte igång att se den. Så har inte hunnit mer idag skall kolla lotto fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite. Ni får se på twitter om jag fick nått eller så imonn till bloggen om det inte blev nått. Så mer? En rätt bra dag men har varit seg idag efter rätt kass natt, men jag fick allt gjort så okey.

TRÄNING: Jag har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja på denna punkt så blir det till tisdag som jag kör igen då.

MUSIK: Skall se vad jag kan göra med texten sedan skall jag försöka på nytt sätt göra en låt till vi får se hur det går då. Mer om detta imonn.

Japp det är inte mer att säga än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: