måndag 2 januari 2012

Måndag 2/1-2012 20:02

DAG: Jaha på ny tid då kommer dagen här, somnade jag skulle igår men vaknade igen till åtta tiden. Var då uppe på toan sedan la jag mig igen och somnade nog ett tag fram till elva tiden. Då tänkte jag att killen som skulle pilla med teven kommer nog till tolv precis så jag gick upp. Så och innan jag hade fått i mig frukosten så kom han fick slänga på mig och så fixade han med teven. Och han sa att man kan koppla båda till teven och hjälpte mig med detta så nu kan jag se båda boxarna utan att koppla om allt varje gång. Så till ja någon gång efter tolv så stack han och jag fick i mig frukosten. Så sedan blev det ingen musik idag kände inte alls för det idag. Så jag satte mig och pillade med datorn skulle ladda ner uppdatering till Wordpress men det gick inte alls idag det stod i min blogg men fanns inte sedan när jag gick upp på webhotellet. Konstigt är det men det kan vara att de håller på att ändra hotellet så har det inte kommit upp. Så sedan till fyra så drog jag till träningen, tränade sedan hem och stretch och så middag på det. Och idag smakade det inte alls gott hade köttfärssås idag men nä inget gott alls idag. Så mer? Jo jag ställde om boxen idag med hade det inställt på box inte på widescreen så stavas det nog inte men ni fattar vad jag menar. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Japp träningen idag tog lite mindre än två timmar och jag körde på som jag brukar idag. Det är tungt på nästan allt men jag klarar av det iallafall, men idag fick jag cykla fanns inget gåband kvar idag.

ROMAN: Jaha då kör jag igen imonn då förhoppningsvis så sover jag bra inatt och kommer upp i tid imonn. Ni får rapport imonn.

MUSIK: Ja det blev inget idag alls kände inte alls för det idag så men det tar jag igen till torsdag.

Jaha det är bara detta kvar då att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: