torsdag 12 januari 2012

Torsdag 12/1-2012 20:05

DAG: Jaha natt igen då ja, sov så där inatt vaknade till sex tiden och låg sedan fram till sju innan jag somnade igen. Sov sedan rätt kasst fram till elva då jag gick upp och fick i mig lite frukost. Efter detta så uppdaterade jag musikdatorn tog en tjugo minuter. Så efter detta så gick jag igång med musiken, körde idag fram till tre innan jag gav upp. Så efter detta så stack jag till träningen och tränade sedan hem stretch och så middag på det. Väldigt kort dag idag men hade rätt kass sömn med så inte så mycket att säga idag. Så nu till nått helt annat jag sa att det hade kommit ut 5 Recident evil filmer med det var bara fyra ja tre fyran är på gång. Det jag såg var en animerad som inte var sådan film. Så 3an är afterlife och 4an är retribution så skall det vara som om någon brydde sig om det, men nu är det sagt iallafall. Mer då? Nä halv kass dag idag men fick ändå gjort det jag skulle så okey då da. Tvätt imonn så inte mycket gjort den dagen heller men sedan är det lördag och så skall jag köra romanen igen.

TRÄNING: Träningen gick bra idag men jag tog bara 15 på armarna idag seg idag så jag kom inte på vad jag skulle ha. Skulle ha kört 22 men det tar jag igen till nästa vecka.

ROMAN: Ja till lördag som jag sa så skall jag igen köra loss.

MUSIK: Japp det blidde ingen text idag jag la på trummor idag istället.

Jaha bara detta kvar då Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: