tisdag 24 januari 2012

Tisdag 24/1-2012 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade inte som jag ville igår utan låg ända till tre fyra tiden. Sov sedan rätt kasst med många vak under natten och på morgonen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan var det tänkt att jag skulle köra romanen men kass sömn så jag la ner det för idag. Så till ett tiden så drog jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Ställde in nya kanaler på teven men eftersom de inte sänder mitt på dan så fick jag tvåan fel men orkar inte ändra det har det så. Så mer? Har inte gjort nått på hela dan idag super kass dag idag, och det börjar alltid med kass sömn. Mer då? Nä inte mer idag kommer igen imonn som är mat dag skall köpa mat igen så inget mer gjort imonn heller.

TRÄNING: Ja har inte nått att säga här heller.

ROMAN: Ja jag försökte idag men la ner det så blir det när jag sover kasst.

MUSIK: Ja till torsdag så skall jag köra igen får se hur det går då.

Nog för idag säger bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: