torsdag 19 januari 2012

Torsdag 19/1-2012 20:15

DAG: Jaha lite sen idag igen men jag spelade spelet idag igen och glömde tiden. Men nu till natten en bra sådan med somnade någon gång till elva tiden. Och sov sedan fram till tio tiden men gick inte upp förrän till elva, fick i mig frukosten och så drog jag igång med musiken. Körde den idag fram till tre sedan så gjorde jag inte nått fram till fyra då jag drog till träningen. Så tränade sedan hem och stretchade och så middag på det. Idag smakade det bättre och jag åt upp allt med, i måndags så var det inte alls gott om jag inte minns fel. Så såg på family guy när jag åt och sedan lite 2½. Så mer jo jag har kommit en bra bit på spelet med men ju längre man kommer desto mer kommer till så man kan ösa in 1000 tals kronor för att komma vidare. Just nu ligger jag lågt och spelar in lite som man kan tillverka själv. Så får vi se imonn om jag inte kommer vidare. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller men till lördag då kommer det smälla till, eller hur? Jo jag menar det då smäller det till. Jag har inte mer att säga idag så vi ses igen imonn.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag men jag fick avsluta med cykel idag var fullt upp idag på alla löpband men det är ju för att det är öppet hus just nu det kommer försvinna massor till nästa vecka.

ROMAN: Ja om allt går som jag vill så blir jag klar med första omgången imonn. Så till lördag så skall jag köra igång på andra. Får se hur det går då, bra hoppas vi så jag kan få till en bok tillslut.

MUSIK: Ja fick lägga till en vers idag och fick inte så mycket gjort idag heller hade inte riktigt lust idag men jag fick klar texten iallafall.

Jaha det är dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: