torsdag 31 mars 2011

Torsdag 31/3-2011 19:51

DAG: Jaha sov så där inatt somnade till tolv tiden men sov sedan fram till sex sedan sju och så till åtta, där emellan så som jag bara korta stunder. Kom ur sängen till tio tiden fick i mig frukosten och så spelade jag lite musik. Så till två drog jag till träningen. Tränade och så hem stretchade och så middag på det. Kollade lite på teven och efter detta så fick jag upp sängen för farsan. Kort blogg idag kommer igen imonn med mera hoppas jag.

TRÄNING: Det gick väldigt bra idag att träna lättare än vanligt men då var det tätt inpå lunchen som jag gick igång.

ROMAN: Ja till lördag skall jag köra här igen.

MUSIK: Spelade lite idag men inte mycket alls, gick igenom den ett par gånger bara.

Ja och inget vann jag igår heller, men det är som vanligt så. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: