måndag 21 mars 2011

Måndag 21/3-2011 21:46

DAG: Japp lite sen idag men jag låg så gott på sängen och glömde tiden idag, men nu är jag här. Natt som vanligt då ja, somnade någon gång till tolv tiden igår och sov sedan fram till tio tiden. Trodde då att jag skulle kunna somna om igen men så var inte fallet. Kom ur sängen till lite innan elva idag, fick i mig frukosten och så drog jag igång med musiken. Körde idag fram till ett då det var lunch och sedan igen lite innan två. Gav upp till tre tiden som jag brukar göra och väntade sedan på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta så drog jag till träningen, tränade kom hem stretchade och så middag på det. Och en väldigt god sådan idag med, nya woken med ris och det var så pass gott att jag skall lägga upp receptet till söndag. Så kollade lite på teven med om skeppsvrak och lite annat men inte på något speciellt, bara slö tittade idag. Så mer? Jo det finns ett nytt redskap i IE 9 som man kan kolla hemsidor med. Jag har inte fattat allt om det men kollade min hemsida och om ni har IE 9 så är det bra om ni lägger till kompatibels vyn den ligger högst uppe i högra hörnet i adressfältet ser ut som en avriven sida. Jag gjorde detta idag för lite sidor på min hemsida låg lite fel, det var de sidorna som hade låtarna på spotify sidan. Då på exempel top ten 1986 de ligger fel om man inte lägga till detta, lite fel inte så mycket med fel är det ändå (då är det pop upp sidan med namnen som är fel i) . Så är ni inne på min hemsida så klicka på den så ligger allt rätt. Men det är bara på spotify sidorna som det ligger lite fel annars ligger det rätt. Så mer? Imonn så skall jag skriva sedan skall jag iväg och handla lite med. Och slå ett samtal med men vi får se hur jag sover först, vi håller tummarna på att det blir bra eller hur?

TRÄNING: Jaha träningen gick bra idag och jag var rätt snabb med. Men jag får inte upp pulsen igen, kom idag upp till lite över 140 men sista joggen så kom jag upp över 150. Vi får se hur det går till torsdag men fan vet om jag inte måste jogga längre sedan.

ROMAN: Ja sover jag någorlunda så skall jag köra imonn då. Vi hoppas på bra sömn och att jag sover länge imonn.

MUSIK: Jahapp idag så gjorde jag låten och gick på nästa men det var en låt som jag aldrig hört så jag hoppade den och tog den andra. Nu blir varje låt svårare men jag hoppas jag skall sätta denna med.

Ja och ingen vist igår heller men till denna vecka så smäller det till det känner jag på mig. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: