fredag 18 mars 2011

Fredag 18/3-2011 22:49

DAG: Ja senaste bloggen någonsin idag har jag då spelat nej, jag fick fel igen på skannern så jag skannade hårddisken igen. Förra gången tog det tio 10 minuter idag tog det nästan fyra 4 timmar. Drog igång skannern till sju och var klar nu, hade jag vetat det så hade jag inte gjort det. Snabb blogg idag kom till sömn igår till tre fyra tiden, sov fram till elva halv tolv tiden. Fick i mig frukosten och så till ett drog jag igång med spelet men orkade inte längre än en timme idag. Så drog jag till ICA och handlade hem mjukis sedan middag på det. Under middagen så gick skannern igång och den gjorde fel, så jag fick kollad den var tjugonde minut så efter det drog jag igång hårddisk skannern trodde då att det skulle ta en halv timme nått sånt. Men så var inte fallet, suck.

TRÄNING: Nä inget idag.

ROMAN: Inte här heller.

MUSIK: Dito över.

Kommer jag sova nått inatt? Troligen inte så går hela dan imonn åt skogen med. Men vi får se hur det går tills imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar Ledsen

Inga kommentarer: