fredag 25 mars 2011

Fredag 25/3-2011 20:02

DAG: Jaha natt igen då ja och det var som vanligt efter träning inatt med. Somnade till tre fyra tiden och sov sedan fram till sex tiden sedan sju åtta tio och så till elva. Och till elva tiden så var jag klar med frukosten kom upp lite tidigare idag än elva. Fick ett samtal till halv tolv tiden och så drog jag ner till tvätten till tolv slängde in den samma. Så ringde jag till läkarcentralen idag och de skulle ringa tillbaks igen vid ett tiden. Men de ringde bara en halv timme senare och jag fick ta en tid till maj klockan tio på en måndag men det var det som fanns så jag tog den. Om det gör mer ont så kan jag gå upp till sju tiden och ta en akut tid sa hon. Men just nu gör det inte ont annat när jag böjer armen så jag väntar och så kan jag få ihop stålar med. Behöver 200 till detta först till läkaren sedan till sjukgymnasten. Så mer? Jo jag får denna månaden lite över 1200 över från lönen betalade räkningar idag. Så var jag ute och handlade med idag köpte omgea3 och vitaminer sedan block, penna och en kub. Så köpte jag lite på ICA men det gick på 500 så nu har jag bara 1500 att köpa kött och annat för denna månaden. Och det innebär att jag inte kan köpa nått spel denna månaden tänkte köpa ett men inte nu. Så när jag kom hem så stoppade jag upp i tvättstugan och sedan upp igen. Så satte igång ungen vid halv fyra tiden och till fyra så stack jag ner och hämtade upp tvätten. Och gick i gång med maten körde kotletter med pommes idag och pepparsås som jag köpte på mig idag. Så kollade lite på teven idag med när jag åt en serie och så lite på Buorn ( jag vet inte hur det stavas men det gick på 6an igår har redan sett tvåan och trean men inte ettan) så den såg jag lite på. Och skannern gick inte igen så jag måste maila dem men jag tror jag ringer dem till tisdag då jag skall ut och handla mat och klippa mig. Jag skulle tro att det är en bugg som gör att datorn tillåts somna, men vi får se till tisdag. Köpte en ask med choklad med idag för 70 spänn kände för det men inte så mycket som för ett par dagar sedan. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera. Jo jag tog en ny triss lott idag och jag vann 50 igen skall köpa en till tills imonn efter jag har lagat träningsmaten. Tredje gången gillt säger man inte så, håll tummarna tack.

TRÄNING: Ja då är det en storstretch imonn som jag skall försöka dra igång till tre tiden men vet inte om jag hinner med det imonn när jag skall ut.

ROMAN: Ja inget på denna punkt idag men till tisdag så imonn är det novell som gäller. Och inget nytt om tävlingsnoveller heller ännu men det tar nog ett tag till skulle jag tro.ö

MUSIK: Ja till måndag igen då ja men imonn är det lugnt på denna punkt.

Lördag imonn så jag hoppas att ni kan hållar tummarna för mig redan idag så skall ni se att det smäller till tills imonn. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: