söndag 13 mars 2011

Söndag 13/3-2011 20:03

DAG: Jaha natt igen som vanligt då ja, somnade inte som jag ville igår utan låg ända till tre innan jag somnade. Sov sedan fram till sex tiden då jag var uppe på toan, somnade igen fram till nio tiden låg sedan halv vaken (vad detta tillstånd nu är) fram tills jag somnade igen. Så till tolv så kom jag tillslut ur sängen, fick i mig frukosten och efter detta så dammsög jag. Rätt på denna uppgift så satte jag igång med hemsidan, en ny uppdatering idag på RixFm inga andra hade uppdaterat. Det är uppdatering 45 på startsidan och 31 på spotify sidan. Så efter detta så satt jag mig och läste lite fram till två tiden. Fick då i mig en mjukis och så drog jag igång ugnen, för mina klyftisar jag skulle stoppa in sedan. När ungen var varm så drog jag in dessa och satte igång att steka två kotletter som var min middag idag. Jo jag glömde innan jag läste så fick jag i mig en burk med köttsoppa som skulle ha gått ut till maj tänkte tar den idag så jag inte missar det. Så sedan så fick jag i mig maten såg på teven lite med. Family guy två avsnitt den är rätt rolig bäst är steve eller vad han nu heter. Så efter detta så la jag mig på sägen fram till sex tiden. Då jag fick för mig att jag skulle kolla lite spel och laddade då hem bejeweled 3 som är helt okey tänkte köpa twist men tror jag köper detta istället. Men inte denna månaden tror jag kanske till nästa då, ligger på en 100:ing nått sånt men vi får se om det blir denna månad eller inte. Så sedan gick jag också loss på en lunch idag som vanligt. Och jag gick inte och handlade idag för jag har bröd fram till tisdag, så jag går på tisdag stället. Såg lite på en film sedan idag, men skall jag vara helt ärlig så minns jag inte vad det var så bra var den. Dock såg jag inte hela bara en bit som vanligt. Mer? Jo det är lotto som vanligt så jag hoppas på en liten vinst 15000 hade suttit gott idag. Men det går nog som vanligt skulle jag tro, ni får veta imonn. En slö dag men jag vaknade så illa sent skall se om jag kan somna utan musik till tisdag. Testade det innan och det gick inte så bra men jag somnar sämre nu med musik så jag skall testa till tisdag, får vi se hur det går då.

TRÄNING: Japp packade väskan redan igår så jag är redo för träningen imonn. Skall vi se om jag får upp pulsen imonn då, men jag misstänker att jag inte får det. Återkommer med mer info imonn vid 21:40 tiden. Och som vanligt hoppas jag på bra sömn.

ROMAN: Ja tisdag då kör jag igen men som jag har sagt innan så måste mycket till för att den skall blir någorlunda bra så vi hoppas jag kan fixa det tills jag skriver ner den till datorn.

MUSIK: Ja då kommer dag ett om jag skall få till låten eller inte. NI får veta hur det gick imonn efter 21:40 tiden.

Jaha som jag sa så skulle 15000 sitta gott det hade blivit en ny dator och nytt cubase om det slår in. Tummarna tack! Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: