fredag 11 mars 2011

Fredag 11/3-2011 20:02

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade inte förrän till tre fyra tiden igår. Sov sedan fram till åtta sedan nio och så tio, efter det blev det inte mer sömn. Så kom upp till elva tiden och fick i mig frukosten, sedan till tolv eller strax innan så drog jag ner med tvätten. Fick in den i maskinerna och så upp igen, fick ett samtal någon gång efter tolv. Sedan väntade jag på att klockan skulle slå ett, när den gjorde detta så var jag nere och hängde upp den samma. Efter detta stack jag in till femman och köpte min kontroll, men jag fick inte den jag ville ha. Kan bara hoppas att denna är lika bra då, men jag sparade en 100 på detta ja kanske 45 på att köpa denna. Så sedan hem och stannade upp nere i tvättstugan på vägen hem. Så när jag sedan kom upp så satte jag in kycklingen i ungen den tog en och en halv timme att göra idag. Eftersom jag la in den fryst till halv tre så vände jag den och till fyra tiden efter jag hade varit nere och tagit upp tvätten så tog jag ut den. När detta var klart så satte jag igång med middagen. Hade idag falukorv och mos, senap och lite ketchup det var gott länge sedan jag åt korv. Ja iallafall denna korven, kollad på min serie idag när jag åt med men den är sådär. Får se om jag orkar se den klart, men skall följa den ett tag till så får vi se. Så mer? Trött dag idag riktigt seg sådan med, har också fått veta att jag den 1é skall upp till ottan med. Och detta är efter träning med så seg dag den dagen kommer det bli. Men jag tror jag skall gå tidigare till träningen den dagen, så kanske jag kan var lite piggare dan där på. Mer? Nä inte mer idag kommer igen tills imonn med mera fart under skidorna hoppas jag.

TRÄNING: Ja vi får se till måndag om jag fick upp pulsen eller inte, hoppas då att jag får ett löpband som fungerar.

ROMAN: Ja vi hoppas på bra sömn så kör jag igen imonn på denna punkt.

MUSIK: Ja inget på denna punkt idag men till måndag så.

Kort blogg idag men jag är rejält seg idag. Nu är det bara Tjingeling kvar. Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: