torsdag 24 mars 2011

Torsdag 24/3-2011 21:45

DAG: Japp natt igen då ja, somnade som jag skulle igår till tolv tiden. Sov sedan fram till tio tiden och låg så vaken fram till elva tiden men somnade sedan igen fram till halv tolv. Gick då upp och fick i mig frukosten sedan gick jag på musiken. Stopp vid ett fram till två tiden men sedan av någon anledning så satte jag mig framför datorn och tänkte undrar om en SP har kommit till webprogrammet. Och det hade det, så jag klickade ner och inget hände, försökte igen och inget hände. Men tillslut så kom jag ihåg att det stod nått om Windows update och där fanns den. Detta SP1 löste alla mina problem med det nya programmet och det har nu mera stöd för HTML5 vad det nu är nytt är det men jag har inte lärt mig något om det så jag kan inte detta. Så finns det en ny grej som bara stöder webbläsare med CSS 3 undrar vem som har det? Skall kolla upp detta en dag om alla stöder men jag tror inte IE 6,7,8 stöder detta om jag inte har fel. Men jag skall kolla upp detta en dag mer ingående. Så sedan stängde jag av keyboarden och la ner för dagen. Så till fyra så drog jag till träningen och sedan hem och stretchade och så middag på det. Lika gott idag med den nya träningsmaten, skall köra till nästa vecka med så får vi se. Jo jag fick ett besök i morse med en snabb visit bara runt elva tiden tror jag att det var. Så kollade på teven med när jag åt om fiske och olyckor i Discovery. Så mer? Jo jag vann igår på joker 80 spänn och då tog jag en triss och vann 50 och en dubbel triss och vann 50 till. Så denna vecka slipper jag betala lotto och så skall jag lösa in en dubbel som jag vann 50 på till ny lott. Riktig tur denna vecka så håll tummarna fram till lördag med så kommer den stora vinsten med. Känner på mig att jag kommer få mer…

TRÄNING: Ja lite seg idag så det tog lite längre tid idag, men bara med fem minuter så men ändå tog det lite emot idag. Men gången kom jag upp till 140-150 så jag höjer inte det nu iallafall.

ROMAN: Ja till tisdag blir det på denna punkt igen, tvätt imonn och novell till lördag.

MUSIK: Ja det gick rätt bra idag även om det är rätt svårt för melodin ändras lite ett par gånger under låten. Men innan jag satte mig vid datorn så fixade jag hela melodin idag.

Ja tvätt imonn och så skall jag ut och handla får se om jag har råd med omega3 och vitaminer hoppas det. Har inte haft det på ett tag och händerna har blivit sämre när jag är utan omega3. Så nu är det bara Tjingeling kvar. Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: